28 juni 2017

Als een vis in... de wei


Het is een laterke, dit AboutBlueFabrics exemplaar met goudvissen,
want zowel deze als de ijsjes liggen al in de winkels, 
dus ge hoeft niet te wachten om ook een trui te maken!
Nee, gewoon snel in uw virtueel mandje droppen 
en je kan nog dit weekend in gang schieten!


Ik maakte een kaptrui met rits, gebaseerd op de
 kaptrui uit SVDHZ, maar dan voorzien van enige aanpassingen.




Normaal gezien ben ik niet zo'n oranje-fan, maar deze combinatie wist mij wel te bekoren,
en ik moet zeggen, het staat heel fris en vrolijk, en combineert bovendien prima met jeans! Of wit... of zwart,... 

Alleen over die starende visjes ben ik nog niet uit... 
haha, je mag er niet op beginnen te letten of ze komen zo tot leven! 



 Patroon: aangepast model SVDHZ


4 opmerkingen:

  1. Echt zo tof!! Had de stof bedacht voor iets zomers, maar dit is toch ook echt super combi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gedaan! Ze staat er echt leuk mee! Die starende vissen die op je afkomen, dat had ik ook al opgemerkt. ;-) Maar het blijft toch een hilarisch stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...